WARTO WIEDZIEĆ

Informacje dla doktorantów I roku – rozpoczęcie kształcenia
Po otrzymaniu wpisu na listę doktorantów/tek do Szkoły Doktorskiej Nauk Humanistycznych i złożeniu kompletu dokumentów w biurze SDNH prosimy o dopełnienie poniższych formalności:
1. Poczta w domenie @amu.edu.p
- Wypełnij wniosek o założenie konta e-mail AMU-NET.
- Wyślij skan wypełnionego wniosku na adres sdnh@amu.edu.pl (do 26 września br.)
- Oryginał przynieś na spotkanie inauguracyjne – dokumenty będą zbierane na miejscu.
2. Formularz stypendialny
-
pobierz, wydrukuj i podpisz.
-
Wyślij skan formularza na adres sdnh@amu.edu.pl (do 26 września br.)
-
Oryginał dostarcz na spotkanie inauguracyjne.
3. Baza Wiedzy UAM
Załóż konto w Bazie Wiedzy UAM (więcej informacji)
4. Konto ORCID
-
Załóż konto na stronie: https://orcid.org/register
-
Instrukcja (patrz)
-
Numer ORCID prześlij na adres sdnh@amu.edu.pl (do 26 września br.)
5. Zapoznanie się z Regumaninem szkół doktorskich (do pobrania ze strony)
6. Zapoznanie się z programem kształcenia (link)
7. Zapoznanie się z obowiązującymi w 2025/2026 roku ważnymi terminami (link)